mandag 26. april 2010

Ang. kamp

Hei gutta!

Sesongstarten mot Røa gikk strålende, og vi kunne fort gått av banen med 3 poeng. Neste kamp er 29.04 mot Skeid 3 på Nordre Åsen kunstgress 18:30. Oppmøte 18:00!

Før kampen vil jeg at alle har på seg overtrekksbukse og genser, slik at vi er varme før kampstart. Det er tross alt fortsatt kaldt ute. Dette gjør at vi kan varme opp mer med ball og få god ballfølelse før kampstart. Viktig at alle har med seg drikke!

Hvis du er skadet og ikke kan spille, hadde det vært veldig bra hvis du allikevel møter opp for å heie på laget!

- Alex

7 kommentarer:

Anonym sa...

magnus kommer ikke til treningen på tirsdag 27.04.2010 er syk, men jeg kommer mest sansynlig på kampen på onsdag.

Anonym sa...

kan ikke komme på trewning tirsdag, er fortsatt syk. satser på å bli frisk til kampen:)

Anonym sa...

-kristoffer

Anonym sa...

Kan ikke komme på trening i dag (Tirsdag 27) fordi jeg r støl etter gårsdagens trening, gårsdagens gymtime og delvis etter dagens gymtime. I forrige uke gikk på på trening selv om, noe som resulterte i at jeg var støl helt til søndag. Skal med andre ord spare meg til kampen.


-Martin

Anonym sa...

jeg har ikke vært på trening eller gymtimene pga. mye vondt i ryggen. Jeg kommer på kampen idag.

-Thomas

Anonym sa...

Jeg er litt syk, men kommer på kampen i dag. Kan hende jeg ikke orker å spille så mye av kampen.
Kristoffer

Anonym sa...

kommer ikke på kampen idag har vondt i låret
siver