onsdag 3. mars 2010

VIKTIG TRENINGSINFORMASJON

Alle sammen. Viktig informasjon angående trening fra og med dags dato.

Vi fortsetter å trene på Ferd på tirsdager og Ullernbanen på torsdager. Informasjon iht følgende.

Tirsdag
Ferd
kl. 16.30-18.00
Trener: Gisle Fjledsæther

Torsdag
Ullernbanen
kl. 16.30-18.00 (merk en time tidligere enn før)
Trener: Geir Harald (trener for Ullerns A-lag og Ullernakademiet)

Dette blir veldig bra. Alle må møte opp på trening torsdag 4. mars da det er første treningen med Geir Harald.

For litt mer informasjon se mail sendt til foreldrene idag.

mvh
Keith Woods

8 kommentarer:

Anonym sa...

har som vanlig konfkurs på torsdager.. kan hende jeg rekker en halvtime av treningen.
Kristoffer

Anonym sa...

Kan ikke komme på trening torsdag 11. mars. Det er hjemmedag og jeg må lage mat.

Martin

Anonym sa...

jeg har også hjemme dag på torsdag, så jeg tror ikke jeg kommer men kommer jeg så kommer jeg
Fredo

Anonym sa...

kan ikke komme ppå trening på tirsdag skal på revy magnus hesselberg

Anonym sa...

Kommer ikke på trening fredag 12. mars. Skal på familiebursdag.

Sebastian L

Anonym sa...

når er tening på fredag?

Anonym sa...

Tror ikke jeg rekker treningen paa Torsdag pga av hjemmedag. rekker det kanskje, men vet ingenting sikkert

jonas A

Anonym sa...

Kan ikke komme på trening tirsdag 23. mars. Har konf.

Martin